علائم آنفولانزا و روش های درمان آن

سه شنبه 31 فروردين 1400
13:29
salamat

آنفولانزا و سرماخوردگی رایج ترین بیماری روزهای سرد پاییز و زمستان است که اگر برای پیشگیری و درمان آن به موقع اقدام نشود عاملی خواهند بود برای پیشروی عفونت و باکتریهای خطرناک در بدن پس دور بودن از سرماخوردگی غیرممکن است. بنابراین بهتر است زمانی که علائم سرماخوردگی را در خود احساس می ‎کنید به دنبال راه هایی برای بهبود سریع آن باشید. در این مطلب در بحث درمان سرماخوردگی و آنفولانزا به ارائه نکاتی برای کنترل علائم سرماخوردگی و آنفولانزا خواهیم پرداخت که به بهبود سریع شما در این شرایط کمک می کنند.


[ بازدید : 390 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

دردناک ترین دردهای جهان را بشناسید + تصاویر

دوشنبه 16 فروردين 1400
12:04
salamat

طاقت فرساترین دردهای دنیا کدامند

شاید شما هم یکی از دردناک ترین دردهای جهان را تجربه کرده باشید . هرکدام از ما وقتی دردی به سراغمان می آید گمان میکنیم که بدترین درد دنیا در وجود ماست . احساس درد تجربه ای جهانی است و تمام مردم روی زمین از این نظر یکسان هستند.درد حسی ناخوشایند و تجربه ای احساسی همراه با آسیب بافتی واقعی یا آسیبی به نوعی دیگر از بافت می باشد. درد شایع ترین دلیل مشورت پزشکی است .

طی نظرسنجی که از پزشکان در مورد دردناک ترین بیماری ها صورت گرفت، فهرستی از این بیماری ها ارائه شد.

در این نظرسنجی که از سوی سایت سلامت و مشاوره های پزشکی پریوِنشن (Prevention) صورت گرفت، بیماری های طاقت فرسایی مثل سنگ کلیه شناسایی شده اند. این فهرست به ترتیب از بیماری های ملایم تر شروع شده و به دردناک ترین بیماری ها ختم می شود و شامل موارد زیر است:


دردناک ترین دردهای جهان  ، درد ، وحشتناک ترین دردها



[ بازدید : 401 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]