رنگ مو و رعایت این نکات موثر

چهارشنبه 21 اسفند 1398
12:12
salamat

رنگ کردن موها یکی از علاقیات اکثر بانوان برای زیبایی است در این مطلب قصد داریم از عوارض مختلف این نوع روش زیبایی اطلاع پیدا کنیم با هر سری رنگ کردن مو چه آسیب هایی به پوست سر افراد وارد می شود چگونه می توانیم از عوارض رنگ مو فاصله بگیریم اگر اغلب موهای خود را به صورت مکرر رنگ می‌کنید، به خاطر مواد شیمیایی موجود در آن موها خشک خواهد شد. مواد شیمیایی که در رنگ‌ها وجود دارد باعث ا ز بین رفتن رطوبت مو می‌شود و همین امر موها را شکننده خواهد کرد.

Image result for رنگ مو


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

علت و درمان اختلال اضطراب فراگیر

دوشنبه 2 دی 1398
14:05
salamat

نتیجه تصویری برای علت و درمان اختلال اضطراب فراگیر

این طبیعی است که در زمانهایی که تنش دارید نگران باشید.

اما برخی از مردم هر روز دچار اضطراب وتنش هستند حتی اگر مسئله ای باشد که نیازمند استرس و اضطراب کمی باشد. ممکن است این اختلال به مدت 6 ماه طول بکشد که در این صورت به آن اضطراب فراگير گفته میشود.
متاسفانه بسیاری از مردم از داشتن چنین بیماری در خود آگاه نیستند و اگر اطلاع از وجود بیماری پیدا کنند آنها میتوانند با درمان مناسب زندگی بهتری داشته باشند.

[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

حجامت بر هفتاد بیماری اثر پیشگیرانه و درمان کننده دارد

پنجشنبه 2 آبان 1398
9:26
salamat

Image result for ‫فواید حجامت‬‎

حجامت نمونه ای از طب سنتی مورد تایید اسلام و یکی از مولفه های تحقق سبک زندگی اسلامی است که بر هفتاد بیماری اثر پیشگیرانه و درمان کننده دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه گیلان، حجامت را که روشی از طب سنتی می باشد، همه ما کم و بیش می شناسیم. حجامت طبی است که بیشتر از همه بزرگسالان مخصوصا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها به آن علاقه دارند تا جوانان امروزی که یکی از مهم ترین علل آن، آشنا نبودن با این طب است. البته خیلی ها هم درباره مفید و یا بی فایده بودن حجامت شک دارند که این نیز نیازمند داشتن شناختی کامل از این طب است.


[ بازدید : 175 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

خارش پوست این قسمتهای بدن باید شما را نگران کند!

پنجشنبه 2 آبان 1398
3:15
salamat

تصویر مرتبط


11 مورد، که خارش پوست شما می تواند در مورد سلامتی شما آشکار کند

دلایل متعددی برای خارش پوست وجود دارد که برخی از آنها مربوط به بیماری های پوستی است و برخی مربوط به بیماری های جدی تر دیگر مانند سرطان وایدز .خارش پوست، یکی از شایع ترین شکایاتی است که بیماران را مجبور می کند برای تخفیف یا درمان آن به متخصصین پوست و مو مراجعه کنند. گاه خارش چنان شدید است که فرد، قادر به خوابیدن نبوده و امکان زندگی عادی برای فرد وجود ندارد. علل احتمالی خارش مزمن بیش تر از پوست خشک است و می تواند ریشه در بیماری هایی داشته باشد که در این بخش از نمناک به آنها اشاره خواهیم کرد.


[ بازدید : 193 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

درمانی سریع برای دل درد که مثل آب روی آتیشه

چهارشنبه 1 آبان 1398
13:25
salamat


درمان دل درد


12 نسخه خانگی و طبیعی برای درمان دل درد با استفاده از سرکه سیب.

سرکه سیب یکی از پایه های ثابت نسخه های طب سنتی برای درمان دردهای مختلف و رفع مشکلات پوست و مو است اما چرا؟ تا به حال به این فکر کرده اید که چرا استفاده از سرکه سیب اینقدر توصیه می شود و البته تاثیرگذار است؟ این بخش از بهداشت و سلامت نمناک را با توضیحی در این مورد و ارائه 12 نسخه با سرکه سیب برای درمان دل درد ادامه خواهیم داد.


[ بازدید : 206 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

14 ماسک عالی مخصوص “روشن شدن پوست صورت”

سه شنبه 30 مهر 1398
14:04
salamat

نتیجه تصویری برای 14 ماسک عالی مخصوص “روشن شدن پوست صورت”



روشن شدن پوست صورت با این ماسک های قوی خانگی

رنگ پوست به هیچ وجه ، معیار مناسبی برای اندازه گیری زیبایی نیست. اما هنگامی که به مرز 20 سالگی میرسید، متوجه میشوید که پوستتان در حال تغییراتی است.رنگ دانه ها ، لکه های تیره ولک ها شروع به ظاهر شدن میکند. و به نظر میرسد که قصد ماندن دارد. در چنین مواردی هر چه زودتر اقدام کنید بهتر است. در ادامه این بخش از سلامت پوست و موی نمناک تعدادی ماسک برای شما معرفی کرده ایم که باعث پاک شدن لکه های پوستی و روشن شدن آن و برگشت تن پوست به میزان طبیعی آن میشود.



[ بازدید : 149 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

عدد قند خون نرمال و طبیعی چند است؟

دوشنبه 29 مهر 1398
10:59
salamat

درباره میزان قند خون و نتیجه آزمایش آن بیشتر بدانید

قند خون اندازه گلوکز موجود در خون انسان است .دانستن مقدار نرمال و طبیعی قند خون بسیار پر اهمیت است و موجب شناخت بازه سطوح گلوکز خون شده و به کنترل دیابت بسیار کمک می کند. مقدار قند خون در همه شرایط یکسان نیست و این مقدار قبل و بعد از غذا با یکدیگر متفاوت است. در این بخش از سلامت نمناک شما را با میزان قند خون نرمال آشنا می کنیم .



[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نسخه ای برای شادابی پوست در دوران و یائسگی

يکشنبه 21 مهر 1398
22:56
salamat

نسخه ای برای شادابی پوست در دوران و یائسگی

سلامت نیوز-*دکتر محمد علی نیلفروش‌زاده: بعد از یائسگی، کاهش میزان هورمون استروژن تأثیر زیادی بر پوست باقی می‌گذارد. کاهش استروژن باعث می‌شود که پوست نازک‌تر، شل‌تر و دارای چین و چروک بیشتری گردد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از زندگی آنلاین، استروژن، هورمونی است که نقش زیادی در استحکام پوست و موی شما بازی می‌کند و با وارد شدن به سن یائسگی و کاهش این هورمون، خانم‌ها دچار ریزش مو و افتادگی پوست می‌شوند.


[ بازدید : 175 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

معرفی قرص لوراتادین (Loratadine)/ موارد مصرف/ عوارض جانبی

جمعه 19 مهر 1398
17:21
salamat

لوراتادین

موارد مصرف لوراتادین

لوراتادین در درمان علامت رینیت آلرژیک ملتحمه ، خارش، کهیر، عطسه و آب ریزش از بینی و همچنین در کاهش علائم ناشی از آسم مصرف می شود.


[ بازدید : 173 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

کاهش وزن ناگهانی را جدی بگیرید!

چهارشنبه 17 مهر 1398
21:04
salamat

کاهش وزن گاهی نتیجه بیشترشدن جنب‌وجوشتان است و گاهی هم حاصل مصرف دارویی خاص که بر سوخت‌وساز بدنتان تاثیر گذاشته. اما از دست‌دادن ناگهانی بخشی از وزنتان، همیشه یک اتفاق بی‌اهمیت یا حتی خوشحال‌کننده نیست. شمایی که بدون هیچ تلاشی تنها در شش ماه وزن زیادی را از دست داده‌اید، ممکن است به بیماری خطرسازی دچار شده باشید که سلامت و حتی جانتان را تهدید می‌کند.



[ بازدید : 154 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]